Employer Branding


  • Työntekijöiden ääni osaksi strategiaa – Case HögforsGST

    HögforsGST:n strategiassa oli tunnistettu kriittisiä profiileja rekrytointiin liittyen. Onnistuakseen tulevissa rekrytoinnissa, asiakkaamme halusi lähteä luomaan pohjaa työnantajakuvatyölle herättääkseen kiinnostusta heille oikeiden osaajien keskuudessa.
  • Aki Hakkarainen, Rejlers Finland Oy: ”En suosittele Choicea kilpailijoillemme.”

    Rejlers Finland on Pohjoismaiden suurimpia ja nopeimmin kasvavia teknisen alan asiantuntijaorganisaatioita. Työntekijät ovat tärkeä osa Rejlersin kasvua ja kehittymistä. Choice toteutti vuonna 2021 Rejlersille EB-konseptoinnin ja rekrytointeja.
  • Elise Wuokko, Human Resources Specialist, Talenom Oyj: ”Choice on kumppani, joka on kuin työkaveri.”

    Talenom lähti yhteistyöhön Choicen kanssa löytääkseen potentiaaliset osaajat tiiminsä. Choicen ja Talenomin yhteistyö koostuu rekrytointien tukemisesta taktisen rekrytointimarkkinoinnin keinoin sekä systemaattisesta työnantajamielikuvan kehittämisestä sisällöntuotannon ja digimarkkinoinnin avulla.
  • Antti Kirjavainen, CEO, Recover Nordic Finland: ”Konsernin muissa maissa on herätty benchmarkkaamaan Suomen tekemistä.”

    Recoverin ja Choicen yhteistyö alkoi joulukuussa 2020, kun Recoverille tuli tarve löytää uusia osaajia kasvunsa tueksi. Recover lähti etsimään rekrytointikumppania, mutta löysi kokonaisvaltaisen työelämäkumppanin, Choicen.