Mikä on Choice Olemme monipuolinen vaihtoehto kasvaville ja kehittyville yrityksille, jotka haluavat kehittää ja vahvistaa työnantajakuvaa ja rekrytoida osaajia. Työnantajakuvalähtöinen rekrytointi on erityisosaamistamme Olemme kokonaisvaltainen kumppani kasvu- ja kehityshakuisille asiakkaille. Tiimimme koostuu rekrytoinnin, osaajavuokrauksen, työnantajakuvan ja markkinoinnin ammattilaisista. Lähestymme rekrytointia ennakkoluulottomalla otteella, jonka keskiössä ovat hakijakokemus ja työnantajakuvan kehittäminen ja vahvistaminen. Tarjoamme laajan osaamisen sekä tehokkaat täsmätoimenpiteet eri alojen työnantajien ja työnhakijoiden kohtaamista varten. Meille on tärkeää, että asiakkaan oma osaaminen ja ymmärrys kasvaa jatkuvasti. Valmentava työote on meille erityisen tärkeää. Uskomme aitoon kumppanuuteen ja jatkuvaan yhdessä kehittymiseen yhteisistä tavoitteista käsin. Ajatuksemme rekrytoinnista Työntekijäkokemus, asiakaskokemus ja menestynyt liiketoiminta linkittyvät toisiinsa, joten rekrytointi ja työnantajabrändin vahvistaminen ovat kaikkien asia organisaatiossa. Moderni HR ei ole tukifunktio vaan liiketoiminnan kovaa ydintä Rekrytoinnin tunnistetaan laajasti olevan yrityksen menestymisen yksi tärkeimmistä tekijöistä, mutta tästä huolimatta siihen liittyvät panostukset tulevat liian usein jonon hännillä. HR on paljon muutakin kuin henkilöstöhallintoa. Se on EB-työtä, osaamisen kehittämistä, rekrytointimarkkinointia ja työnantajabrändityötä sekä tapa ajatella ja toimia ihmis- ja osaajalähtöisesti. Choicella me haluamme auttaa sinua tekemään yrityksesi rekrytoinnista strategista, tehokasta ja mitattavaa. Osaajien houkuttelu, rekrytointi ja sitouttaminen on koko yrityksen yhteinen asia, sillä työnantajabrändi rakentuu vuorovaikutuksessa oman henkilöstön ja tulevaisuuden osaajien kanssa. Työnantajakuvalähtöinen rekrytointi on erityisosaamistamme. Työmarkkinat muuttuivat Työnantaja-työnhakijamarkkinat ovat muuttuneet pysyvästi. Kilpailu osaajista kiihtyy entisestään ja sitä myötä myös rekrytoinnin ja työnantajakuvan vahvistamisen on kehitettävä jatkuvasti. Rekrytointi on nähtävä totutun ad hoc-ajattelun sijaan jatkuvana toimintona, jolle voidaan luoda suunnitelma, budjetti, selkeät vastuut ja toteutusmallit. Employer branding -työn tuloksia pitää myös mitata ja analysoida, jolloin päätökset perustuvat aidosti dataan. Työnantajakuvan kehittäminen ja johtaminen on osa liiketoimintastrategiaa ja henkilöstöstrategiaa, joiden välillä on kiinteä yhteys. Tulevaisuuden rekrytoija ymmärtää liiketoimintaa ja markkinointia Choicen palveluissa kyse ei ole vain työntekijävälityksestä, vaan kokonaisvaltaisesti rekrytointi- ja rekrytointimarkkinointiosaamisesta, jotka on sovitettu työnantajaorgnisaation tarpeisiin ja osaajien houkutteluun. Siinä miessä moni keskittyy löytämään oikean osaajan oikeaan tehtävään, Choice auttaa asiakkaitaan näkemään ja ymmärtämään, mitä kaikkea tapahtumaa ennen rekrytointia ja rekrytoinnin jälkeen. Muotoilemme brändejä, hakijakokemusta, työntekijäkokemusta ja EB-viestintää strategisella otteella mutta hoidamme myös perinteiset rekrytoinnit tehokkaasti ja nopeasti. Voimme auttaa sinua löytämään vastauksia ja näkökulmia ainakin näihin kysymyksiin: Mikä on yrityksellesi paras kanava tavoittaa potentiaaliset ja halutut työnhakijat? Millainen on toimiva urasivu tai työpaikkailmoitus, joka konvertoi yhteydenottoja, kiinnostuksen osoituksia ja hakemuksia? Miten työnantajakuvan kehittäminen aloitetaan ja mistä on hyvä lähteä liikkeelle? Miten saat haluttuja hakijoita erilaisiin työtehtäviin? Kuinka tunnistat rekrytoinnin pullonkaulat ja nopeutan rekrytointien läpimenoaikaa panostamalla strategiseen EB-työhön? Mitä tarkoittaa rekrytoinnin laskennallinen yksikkökustannus ja kuinka siihen vaikutetaan strategisella EB-työllä? Miten hakijakokemusta voidaan mitata ja analysoida ja kuinka sitä kehitetään datan perusteella? Kuinka tehdä tehokasta sisäistä yhteistyötä rekrytoinnin ja työnantajakuvan kehittämiseksi? Miten osallistavia menetelmiä hyödynnetään työnantajakuvalähtöisessä rekrytoinnissa? Miten brändiä johdetaan kokonaisvaltaisesti niin, että asiakaskohderyhmät ja osaajakohderyhmät tulevat palvelluiksi hyvin ja johdonmukaisesti? Miten työnantajabrändin kehittäminen ja johtaminen tulisi budjetoida ja miten sen vaikuttavuutta voidaan mitata? Miten sisäinen työntekijäkokemus ja ulkoinen työnantajabrändi liittyvät toisiinsa ja kuinka niitä vahvistetaan rinnakkain? Tarvitsetko apua rekrytointiin tai työnantajakuvan kehittämiseen? Jätäthän yhteistietosi lomakkeella ja otamme sinuun yhteyttää viimeistään kahden arkipäivän sisällä.