Internal Employer Brand Index (IEBI)

Vahvista työnantajabrändiäsi ja sitouta henkilöstöäsi perustuen luotettavaan dataan.

ESSI

Rakenna kestävää kasvua luotettavan datan avulla

Internal Employee Brand Index (IEBI) on mittari, joka arvioi yrityksen työnantajabrändin vahvuutta sisäisestä näkökulmasta. IEBI perustuu 16 keskeiseen attribuuttiin, jotka kattavat laajasti työntekijäkokemuksen osa-alueita sekä ulkoisia kilpailutekijöitä. 

Mittarin avulla yritykset voivat ymmärtää paremmin työntekijöidensä tarpeita, odotuksia ja kokemuksia työpaikasta. Tulokset auttavat suunnittelemaan toimenpiteitä yrityksen kilpailukyvyn parantamiseksi, työnantajabrändin vahvistamiseksi ja työntekijöiden sitouttamiseksi.

Tutkimus suositellaan toistettavaksi vähintään kerran vuodessa.

4 500 € + alv.

 


Miksi IEBI:n tarkastelu kannattaa?

IEBI on kattava mittari niin työntekijöiden sitouttamisen, työnantajamielikuvan rakentamisen kuin kilpailukyvyn lisäämisenkin näkökulmasta. Se tarjoaa perinteisiä työhyvinvointi- ja työntekijäkokemuskyselyitä kattavamman kuvan yrityksen osaajien näkemyksistä. IEBI-tutkimus pureutuu työssä viihtymiseen liittyvien teemojen lisäksi myös yrityksen maineeseen, diversiteetti ja tasa-arvokysymyksiin, vastuullisuuteen sekä innovaatioherkkyyteen.

 

Choice-62

IEBI:n avulla yritykset voivat vahvistaa kulttuuriaan, parantaa työilmapiiriä ja luoda entistä houkuttelevamman työympäristön, mikä edistää menestystä ja kasvua pitkällä aikavälillä.


Choice-65

IEBI antaa tietoa kilpailueduista rekrytoinnin näkökulmasta. Saadut tiedot auttavat  erottumaan kilpailijoista ja houkuttelemaan parhaat lahjakkuudet.


Choice-98

IEBI:n avulla yritykset voivat seurata kehitystä pitkällä aikavälillä, tunnistaa vahvuudet ja heikkoudet sekä reagoida muutoksiin nopeasti. IEBI edistää strategista kehitystä ja kilpailukyvyn kasvua.