Tarjoa esihenkilölle ja johtajille konkreettisia työvälineitä asiantuntijuuden viestintään ja osaamisen markkinointiin sekä varmista, että jokainen ymmärtää, miksi asia on tärkeä liiketoiminnan kannalta! Choicen starttivalmennuksessa yhdistyy Social Selling -näkökulma, oman asiantuntijabrändin vahvistaminen ja yritystason työnantajakuvan markkinointi.

Starttivalmennus & keynote: kasvata henkilöstösi viestintärohkeutta ja -osaamista ammatillisessa somessa
Hyödyt ammattilaiselle:
Osaamisen ja asiantuntijuuden esittely tulee tutuksi ja kynnys laskee
Oma relevantti verkosto kasvaa
Jokaisella on ymmärrys, miten henkilö- ja asiantuntijabrändiä voi rakentaa
Uusien kontaktien luominen helpottuu
Sosiaalisen median viestintä- ja vaikuttamistaidot ja -rohkeus vahvistuvat
Hyödyt organisaatiolle:
Yrityksen näkyvyyden ja työnantajatunnettuuden kasvattaminen
Työnantajamielikuvan ohjaaminen haluttuun suuntaan
Työnhakijat saavat tietoa ja ymmärrystä teistä organisaationa
Passiivisten hakijoiden tavoittaminen helpottuu ja tehostuu
Osaavien työntekijöiden houkutteleminen helpottaa ja tehostuu
Positiiviset vaikutukset asiakasmarkkinointiin ja myynnilliseen aktiviteettiin
Olemme valmentamisen ja työyhteisön kehittämisen ammattilaisia
Kehittämisen ja valmennuksen periaatteemme:
- Aina enemmän kuin vain kertakoulutus! Esikysely tavoitteista, laadukkaat esi- ja jälkimateriaalit, viestintätuki sekä Q&A.
- Oppijoiden lähtötaso vaihtelee ja valitsemme menetelmät ja harjoitteet ryhmän mukaan
- Innostuminen on helppoa, systemaattinen itsensä motivointi ei yleensä. Autamme vaihe vaiheelta eteenpäin.
- Pelkät idea eivät riitä: autamme synnyttämään konkreettisia, mitattavia toimia ja tarjoamme myös käytännölliset työkalut, kuten julkaisupohjat ja -ohjeet. itsenäiseen onnistumiseen.
Työpajan & keynoten sisältö max. 16 henkilölle:
Mitä?
Saatte käytännöllisen alkusysäyksen ja alan parhaat käytännöt tietoonne jo yhdellä työpajalla, jonka jälkeen suunnittelemme teille jatkopolun systeemaattiseen tekemiseen ja onnistumiseen!
Aloitustyöpaja kestää 1.5h–2h, ja halutessa siihen voidaan yhdistää Q&A -lounas valmentajan kanssa. Toteutuksen jälkeen sovitaan jatkotoimet, jotta toiminta kehittyy ja jalkautuu. Jokaisessa valmennuksessa on aina myös tilaa keskustelulle, kommenteille ja vinkeille!
Hinta: 2900 € +matkakustannukset
Muistathan että voimme suunnitella juuri teille sopivan kokonaisuuden tarpeenne mukaan aloitustyöpajan jälkeen? Lue myös keynote + valmennussarja (3,5, tai 7 valmennusta) -palvelumme!
Miksi?
Haluatko verkostoitua tehokkaammin, vahvistaa brändiäsi ja innostaa työkavereitasi? Saat käytännön vinkkejä sisällöntuottamiseen, roolimallina toimimiseen sekä sosiaalisessa mediassa menestymiseen ammatillisesti. Opit, miten löydät kiinnostavia aiheita ja pidät yllä säännöllistä rytmiä!
Kenelle?
HR-ammattilaisille, johtajille ja esihenkilöille, jotka haluavat menestyä LinkedInissä ja muissa ammatillisissa kanavissa sekä olla roolimallinna organisaatiolle osaamisen ja asiantuntijuuden viestinnässä ja markkinoinnissa.
Lue lisää asiakkaidemme kokemuksista
-
Choicen tavassa paketoida valmennukset on koko meidän organisaatiolle jotain. Myynnille: varmistamme että organisaatio on kaupallisesti lähestyttävä myös somessa. HR:lle: tarjoamme työntekijöille osaamisen kehittämismahdollisuuksia. Markkinoinnille: Rakennamme ja vahvistamme brändiä sisältä ulospäin hyödyntäen henkilöstöämme.
Markkinointi- ja brändipäällikköElektroniiikka-ala -
Toteutimme Choicen johdolla osaamisen kehittämisen kokonaisuuden ohessa Social Selling & Osaamisen markkinointi -valmennuskokonaisuuden. Ensin Choice valmensi johtoa ja sen jälkeen valittiin mukaan 12 innokasta työnantajan edustajaa eri tiimeistä ja rooleista. Valmennukset ovat maanläheisiä ja käytännöllisiä ja ne palvelivat paremmin kuin aiemmat massaluennot.
Mette Tolvanen, HRD & MarkkinointiFinnpark -
Yhteistyö oli sujuvaa ja prosessi eteni vauhdikkaasti. Sain tukea ja vastauksia aina kun oli tarvetta. Choice osasi myös esittää tärkeitä ja kiperiäkin kysymyksiä alkukartoituksessa ja haastoi meitä siinä, miksi juuri näihin koulutuksiin kannattaa laittaa energiaa ja aikaa. Kertatekeminen harvoin tuo parhaita tuloksia vaan tarvitaan systematiikkaa ja toistoja.
ToimitusjohtajaRakennus- ja kiinteistöala -
Suomalaiseen tapaan 9 = 10. Hyvin valmisteltu, innostava ja maanläheien. Sain vinkkejä verkostoitumiseen ja vaikuttamiseen. Käytännön tehtävät ja. kotitehtävät olivat todella arvokkaita. Asiantuntijat perustelivat hyvin, miksi tällaisiin valmennuksiin kannattaa panostaa sekä myynnin että työnantajakuvan näkökulmasta.
Johtoryhmän jäsenVertex
Miten homma etenee?
Me johdamme aikataulua ja toteutusta sekä huolehdimme viestinnästä ja fasilitoinnista. Tavoitteet ja toteutustapa keskustellaan asiakkaan kanssa.
Kokenut suunnittelu- ja valmennustiimimme tekee juuri teille sopivan aikataulun ja valmennuspäivän sisällön. Käymme tilaajan kanssa läpi, ketä ja missä määrin halutaan osallistaa sekä miten toteutus käytännössä toimitetaan. Valmennus voidaan toteuttaa online, offline tai hybridinä - suosittelemme F2F! Olemme auttaneet yli 100 asiakasta vuodesta 2019 lähtien onnisttumaan osaamisen hankinnassa ja henkilöstön sitouttamisessa Employer Branding-, Employee Experience- ja rekrytointi- ja henkilöstöpalveluidemme avulla. Starttipajan jälkeen autamme teitä suunnittelemaan tulevat toimet sekä valmennamme teidät onnistumaan systemaattisesti jatkuvan palvelun mallilla tai laajempana kehitysprojektina.

Harkitsetko vielä?
- Muistathan, että oman henkilökunnan viestejä pidetään merkittävänä markkinointiviestinnän välineenä
- Moni ammattilainen haluaisi viestiä osaamisestaan, mutta kaipaa rohkaisua ja käytännön työkaluja
- Johto tai esihenkilöt ovat roolimalleja myös osaamisen markkinoinnissa!
- Myös asiakkaat seuraavat, mitä te teette.
- Työnantajakuvaanne vaikuttaa henkilöstön aktiivisuus verkostoissa ja yhteisöissä
- Some -ja digikanavien sisältöjen pitää uudistua ja vaihtua nopeammin, kuin mitä yleensä omalla markkinoinnin tuotantotiimillä on mahdollista toteuttaa.
- Teitä etsitään somessa, ja haluatte, että teidän sisällöt nousevat hakukoneissa ja tekoälytyökaluissa!
Palvelun tilaus ja ehdot
- Tilausvahvistusta seuraa Choicen asiakkuustiimin yhteydenotto (tai tekstiviesti + sähköposti, mikäli emme tavoita sinua soittamalla!) yksityiskohtien sopimiseksi ja palvelun ehtojen ja toteutuksesta sopimisin läpikäymiseksi.
- Palvelun toteutus ja laskutus tapahtuu aikavälillä tilauspäivämäärä - 31.12.2025.
- Kaikki projektimme alkavat aina aloituspalaverilla, jossa käymme läpi huolellisesti perusasiat sekä odotukset ja toiveenne. Choicen tiimi ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse (ja vasta toissijaisesti sähköpostilla ja tekstiviestillä) sopiakseen aloituspalaverin ajankohdasta sekä projektin läpiviennin tarkasta aikataulusta.
- Palvelu laskutetaan kahdessa osassa: 60 %, kun tilaus on vahvistettu ja 40 %, kun työpaja on pidetty. Matkakulut sopimuksen mukaan. Kampanjaetuhinnoittelua ei voi vaihtaa rahaksi, eikä toiseen palveluun.
- Palvelun uudelleen aikataulutus perustelluista syistä on mahdollista lisäkuluitta viimeistään 2 viikkoa ennen koulutuspäivää. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.
- Saat kaikista valmennukseen liittyvistä jatko- ja lisätilauksista -10% normaalihinnoista, kun tilaat ne viimeistään 2 kk edellisen päättymisestä koulutuksesta.