22.11.2022

Kirkasta ja viesti osaamisenne ja asiantuntemuksenne sisältöjen avulla!
Työnantajakuvan viestinnän suunnittelu ja tuotanto ovat oma erityisosaamisalue. Kuvauspäivän ei ole tarkoitus aiheuttaa ahdistusta, vaan kuvattavana oleminen voi olla oikein ohjattuna jopa voimauttava kokemus.
Haluaisitko markkinoida ja viestiä monipuolisemmin ja uskottavammin osaamisestanne ja asiantuntemuksestanne? Suunnitteletko rekrytointeja tulevaisuudessa ja haluat vakuuttaa osaajat siitä, että juuri teille kannattaa tulla töihin? Mietitkö miten vahvistaisit ja viestisit työyhteisönne vahvuuksista ja fiiliksestä johdonmukaisesti ja visuaalisesti niin, että myös kustannukset ovat ennakoitavissa? Kaipaatko apua sisällöntuotantojen kokonaisuuden suunnitteluun ja punaisen langan metsästämiseen?
Meiltä saat suunnittelun, toteutuksen ja tuotannot - tuomme studion toimitiloihinne tai kuvaamme studiollamme Helsingissä ja Tampereella!
Tutkimusten mukaan työkulttuuri, johtaminen, sisäinen viestintä, oppiminen ja hyvinvointi ovat työnantajan aitoja kilpailuetuja sekä vetovoima- ja pitovoimatekijöitä. Usein näiden abstraktien asioiden erottuva ja luotettava viestintä koetaan kuitenkin haastavaksi. Vastuut työyhteisön viestinnästä ja työnantajakuvan markkinoinnista voivat olla epäselviä, materiaalituotanto pirstaloitunutta tai satunnaista, eikä budjetteja ole olemassa. Viestinnästä tulee tällöin satunnaista ja suunnittelematonta.
Tiedämme yli 15 vuoden kokemuksella työnantajuudesta, työyhteisön viestinnän kehittämisestä ja työnantajakuvan markkinoinnista, että monessa yrityksessä pystyttäisiin parempaan, kuin vain tuomaan ihmiset kameran eteen pönöttämään ja puhumaan. Tämä vaatii kuitenkin kokemusta ja erityisosaamista tuottajalta ja kuvaajalta. On osattava kuunnella asiantuntijoita ja osaajia ymmärtääkseen, kiteyttää monimutkaisesta puheesta ja selityksestä ymmärrettävää ja selkokielistä sisältöä sekä rohkaista, osallistaa ja innostaa kuvattavia. Employer Brandingiin ja osaajamarkkinointiin tuotettava sisältö tulee harvoin "helpolla", sillä enemmistöä ihmisistä jännittää kuvattavana oleminen. EB-sisällöntuotannoissa ohjaajalta ja kuvaajalta vaaditaankin erityistä herkkyyttä, pelisilmää ja ihmisten käsittelytaitoja.
EB-sisällöntuotannoissa ollaan tekemisissä ihan tavallisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole ammattinäyttelijöitä tai edes kokeneita esiintyjiä.
- Choicen suunnittelija
Liian moni video- ja kuvatuotanto on huonosti suunniteltu, jos suunniteltu ollenkaan, jolloin tuotantopäivä vie kohtuuttomasti henkilöstösi arvokasta työaikaa ja panostuksia laskutettavasta työstä. Heikosti organisoiduilla tai valmistelemattomilla sisällöntuotannoilla sekä juoksuttamalla ihmisiä pitkien matkojen päähän studiolle irrallisten sisältöjen toteuttamiseksi, tuhlataan sekä työnantajan että työntekijän aikaa. Kamera ja mikrofoni harvoin ovat mukana myöskään silloin, kun niitä oikeasti tarvittaisiin, eli tapahtumassa, keynote-tilaisuudessa tai tien päällä kulkiessa.
Choicen osaamisen ja asiantuntijuuden suunnittelumalli sekä monipuoliset Content & Studio -palvelut auttavat tekemään systemaattista, johdonmukaista ja sukunäköistä ja -kuuloista markkinointiviestintää. Olemme myös taitavia etsimään jopa vain puolikkaan tuotantopäivän aikana synergiat osaajille kohdennetun ja asiakkaille kohdennetun markkinoinnin avulla.
Työnantajakuvaa vahvistavien sisältöjen tuotanto ja asiantuntijuuden konkretisointi ja viestintä mm. podien, kuvien, videoiden ja liikegrafiikan avulla on Choicen mallia hyödyntäen niin hyödyllistä, tehokasta, osallistavaa kuin järkevän hintaista. Toteutamme video- ja kuvatuotannot yhteistyössä pitkäaikaisten kumppaneidemme KarmaMedian ja Chonky Filmsin kanssa.
Jutellaanko lisää? Autamme sinua suunnittelemaan viestintäsi kristallinkirkkaaksi ja budjetoimaan tuotantosi tulevalle vuodelle. Varaa alta maksuton sparraus ja autamme suunnittelemaan ydinviestit, tekemään tuotantosuunnitelman ja -budjetin sekä toteuttamaan sisällöt eri kanavia varten.
Autamme teitä:
- EB-kuvapankin ja videopankin päivittämisessä ja luomisessa
- Lyhytvideotuotannossa (Instagram, Tiktok)
- Aikaa kestävien Youtube-sisältöjen suunnittelussa ja tuotannossa
- Interaktiivisen videon luomisessa urasivuillenne ja digiskriinillenne
- Työnantajabrändiin liittyvien kuva- ja videosisältöjen suunnittelussa ja tuotannossa
- Muissa sisältötarpeissanne grafiikoista teksteihin
- Vuokraamalla studion tarpeisiinne tai pystyttämällä studion toimistollenne
- Keynote- ja tapahtumapuheenvuorojen, -fiilisten ja sisältöjen tuotannoissa