Skip to content
Moniammatillinen tiimi työnantajamielikuvan kehittämiseen

Markkinoinnin toteutukset

Autamme toteuttamaan Employer Branding -strategiasi mukaiset toimenpiteet sisältö- ja julkaisusuunnitelmasta grafiikoihin, teksteihin ja kuva- ja videotuotantoihin. Jakelemme kampanjasi sopivissa kanavissa ja kehitämme urasivujesi sisältöä, rakennetta ja konversiota. Tehokkuuden analyysi ja raportointi ovat aina osa palveluamme.

Varmista että työnantajakuvastrategiasi mukaiset toimet toteutuvat myös käytännössä

Tarjoamme ketterän ja monipuolisen Employer Branding -markkinointiin ja viestintään erikoistuneen tiimin, joka auttaa teitä toteuttamaan EB-strategianne mukaiset toimenpiteet tehokkaasti ja mitattavasti. Olipa kyse bränditunnettuuden kasvattamisesta, osaajakohderyhmäkohtaisten kampanjoiden toteutuksesta tai taktisista kampanjoista, tiimimme auttaa mielellään. Sparraamme ja toteutamme sekä sisäistä että ulkoista markkinointiviestintää valitsemillesi osaajakohderyhmille nykyisistä työntekijöistä uusien osaajie houkutteluun. Mikäli ette ole vielä määritelleet organisaationne vetovoima -ja houkuttelutekijöitä, kohderyhmäkohtaisia ydinviestejä tai brändin visuaalisen ilmeen soveltamistapaa osaajamarkkinoinnissa, hoidamme ne ensin. 

Etkö ole varma, missä järjestyksessä ja miten tulisi edetä? Auditoidaan ensin olemassa oleva suunnitelmasi. 

Tiimimme osaaminen ja monipuoliset palvelumme muovataan juuri teidän tarpeisiinne. Asiantuntijamme jakavat alkuun näkemyksensä, mistä tulisi aloittaa ja mitkä ovat ensimmäiset konkreettiset toimet toteutuksissa. Alkuun päästää joko perustoimin tai "kaikki kerralla kuntoon" -taktiikalla. Suosittelemme kuitenkin aloittamaan maksuttomalla auditoinnilla, minkä jälkeen jaamme näkemyksemme parhaista käytännöistä ja juuri teille sopivasta etenemistavasta.

Essi Salonen

Mitä maksuton auditointi sisältää?

Mitkä ovat työnantajakuvasuunnitelmanne kulmakivet ja fokukset? Ketkä ovat tärkeimmät kohderyhmänne ja millaisia ydinviestejä haluatte heille viedä? Millaisia tuloksia olette jo saaneet nykytekemisellä? Mitä kanavia ja medioita käytättekö, ja miten mittaatte niiden tehokkuutta?

Muunmuassa näihin aiheisiin paneudumme maksuttomassa auditoinnissa. Audit ei sido teitä toteutuspalveluun, vaan auttaa kirkastamaan nykytilanteen ja tunnistamaan olennaiset kehittämiskohteet. Lopputuloksena syntyy painopisteet ja prioriteetit -määrittely sekä konkreettinen toteutussuunnitelma.

 

Inspiroidu toteutuksistamme asiakkaillemme:

  • Urasivut ja ATS

    Sisällöt, rakenne, teknologia ja jatkuva parantaminen sekä kehitys

  • Työntekijälähettiläisyysohjelmat

    Suunnittelemme ja toteutamme vaikuttajaohjelmat ja koulutukset

  • Sisältökonseptit ja sisällöntuotanto

    Vetovoima- ja houkuttelutekijöiden määrittely ja viestintä

Yhteistyössä opittiin paljon uutta, ja työnantajamielikuvan toteutusten tulokset olivat selkeästi nähtävissä. Käytännön tekeminen ja tuotannot Choicen kanssa osoittautuivat hedelmällisiksi, ja heidän asiantuntemuksensa auttoi saavuttamaan nopeita tuloksia.

Antti Kirjavainen, CEO | REDO Oy

Urasivun kehitys ja toteutus

  • Osaajapolkujen parantaminen, suunnittelu ja automaatiot urasivuista kandiviestintään
  • Rakenteen, sisällön ja visuaalisuuden kehittäminen (mm. Wordpress, HubSpot, Teamtailor)
  • Analytiikan kuntoon laitto tulosten mittaamiseksi

Työnantajamarkkinoinnin sisällöt

  • Sisältösuunnitelman toteutus
  • Sisältöformaattien valinta ja tuotantotarpeen määrittelyt
  • Sisällöntuotannot digikanavista rekrymessuihin ja HR-tapahtumiin

Graafinen suunnittelu ja tuotannot

  • Brändi- ja konseptikuvien luova ja visuaalinen suunnittelu ja tuotanto 
  • Mainoskuvien ja -materiaalien toteutukset
  • Employer Branding  -käyttöön suunnitellut videot ja kuvat sekä niiden levitys 

Sisäinen viestintä 

  • Sisäisen viestinnän suunnitelmaan perustuvat toteutukset kuten henkilöstökirjeet, uutiset, muutosviestintä, yhteisön perustaminen ja ylläpito/moderointi
  • Työelämäblogin ja /tai urasivun sisällöntuotanto ja julkaisu (mm. Wordpress, HubSpot, Teamtailor) 

Hakijaviestintä

  • Hakijoille suunnitellut viestit ja sisällöt esimerkiksi rekrytointijärjestelmässä
  • Talent poolien rakentamiseen ja sitouttamiseen suunnitellut sisällöt eri formaateissa

Työntekijälähettiläisyysohjelma

  • Työntekijälähettiläsohjelman idea, nimeäminen ja toteutus
  • Työntekijälähettiläsohjelman keskeisten sisältöjen ideointi ja viestintämuotojen valinta
  • Osallistavat ja kehittävät koulutukset ja valmennukset työyhteisön jäsenille 
Copy of Choicehr-62

Miten voimme auttaa sinua markkinoinnin toteutusten kanssa?

Voit varata maksuttoman sparrailun kanssamme. Kuultuamme tarkemmin tavoitteistanne jaamme näkemyksemme, mistä kannattaisi aloittaa ja miten edetä.

Yhteistyömme Choicen kanssa työnantajamielikuvan kehittämisessä on ollut erittäin onnistunutta, sillä myös konsernin muissa maissa herättiin bechmarkaamaan Suomen tekemistä työnantajamielikuvan kanssa.

Antti Kirjavainen,  CEO | Recover Nordic Finland

Työnantajamielikuvatyön aloittamisen opas

Lataa käytännöllinen ja maksuton opas työnantajamielikuvatyön aloittamiseen

Opas tarjoaa konkreettisia vinkkejä työnantajakuvatyön aloittamiseen organisaatiossanne. Lue lisää ja lataa opas!

Kaipaatko apua työnantajakuvan kehittämisessä?