Skip to content
Choicen tiimi

Asiakascaset ja artikkelit

Tutustu asiakkaidemme tarpeisiin. Asiakaskuntamme on laaja ja sitä yhdistää halu parantaa rekrytointiprosessejaan ja vahvistaa työnantajakuvaansa ammattimaisin ja vaikuttavin keinoin.

23.04.2025

Perehdytys vaikuttaa olennaisesti työntekijäkokemukseen

Perehdytys on tärkeä osa uuden työntekijän onboardingia. Laadukkaan perehdytyksen tarjoaminen on kuin kirsikka kakun päällä rekrytointiprosessille.

18.04.2025

Redo-konsernin muissakin maissa on benchmarkattu Suomen työnantajakuvatyötä

Redon ja Choicen yhteistyö alkoi joulukuussa 2020. Redo etsi rekrytointikumppania, mutta löysikin Talent Attraction -palvelut ja Employer Brandingin yhdistävän Choicen.

14.04.2025

Mitä joukkueurheilu voi opettaa työnantajabrändistä?

Työnantajabrändiä on vaikea rakentaa, jos pelkää virheitä. Employer Branding asiantuntijoidemme mukaan moni asia brändin rakentamisessa muistuttaa kilpaurheilua.

09.04.2025

Kolme vinkkiä sopivan osaajan tunnistamiseen

Oikea osaaja hyödyntää parhaan potentiaalinsa, sitouttaa työyhteisöä, houkuttelee asiakkaita ja vahvistaa yrityksen työnantajakuvaa. Mutta kuka on se oikea?

09.04.2025

Näin onnistut kesätyöntekijöiden rekrytoinnissa, Osa 3 / 3

Kun rekrytoit kesätyöntekijöitä, panosta hakijakokemukseen myös haastatteluvaiheessa. Varmista että esihenkilönne viestivät johdonmukaisesti ja työnantajakuvaanne vahvistaen haasta…

09.04.2025

Näin onnistut kesätyöntekijöiden rekrytoinnissa, Osa 2 / 3

Kun rekrytoit kesätyöntekijöitä, panosta hakijakokemukseen myös haastatteluvaiheessa. Varmista että esihenkilönne viestivät johdonmukaisesti ja työnantajakuvaanne vahvistaen haasta…

06.04.2025

Mitä Employer Branding on? Yleisimmät kysymykset ja vastaukset - Osa 2.

Onko Employer Branding markkinointia? Kärjistettynä – markkinointi on jäävuoren huippu työnantajakuvatyössä. Se on työnantajakuvatyön olennainen osuus, mutta ei itseisarvo.

06.04.2025

Avoimuus ja vahvuuslähtöisyys ovat suorahaun ytimessä

Suorahaun vähemmän muistettu hyöty on sillä kerättävä palaute. Kohtaamalla ei kiinnostuneita ehdokkaita saadaan arvokasta tietoa, miksi odotukset eivät kohtaa.

01.04.2025

4 helppoa vinkkiä lisätä työntekijöiden osallistumista työnantajakuvatyöhön

Tutkimustieto puoltaa työntekijälähettilyyden hyödyntämistä, sillä henkilökohtaisten somekanavien kautta voidaan tavoittaa runsaasti ihmisiä!

23.03.2025

Rakennusalan ohjelmistotalo rekrytoi myyntijohtajan ja kasvatti osaajaymmärrystä

Choicen kilpailuetuja suorahakuprojektissa olivat nopea aloitus, läpinäkyvä hinnoittelu, laadukas ehdokasprosessi ja -viestintä sekä linjakas projektijohto.

11.03.2025

Teollisuusalan organisaatio kehittää työntekijäkokemusta IEB-indeksin avulla

IEB-kysely ja analyysi auttoivat teollisuusalan asiakasta ymmärtämään työntekijäkokemuksen vahvuuksia ja kehityskohteita sekä auttavat kehittämisessä.

02.03.2025

Henkilöarvioinnit ja mittaukset rekrytointipäätöksen tukena

Monimenetelmäinen henkilöarviointi on mainio tapa varmistaa fiksu rekrytointipäätös. Sen ennustearvo on suurempi kuin minkään yksittäisen muun metodin.